Alla inlägg den 7 november 2011

Av Sofie - 7 november 2011 21:45

Kärleken bygger på djup vänskap!

Jag är lycklig över att vi fortfarande har kvar den och att vi kan vara så bra vänner trots att vi inte längre är tillsammans! Det betyder så mycket. När man har varit en så stor del av varandra och varandras liv så skulle det för mig kännas konstigt att bara vara utan den djupa vänskap som byggts upp.

Att träffas och umgås som vänner är toppen (:
Och gör mig glad och denna kvällen bjöd på middag och fotbollsgala med en fotbollstok ;P

Av Sofie - 7 november 2011 15:40

Har sovit så himla gott i natt :) Var verkligen trött igår och vaknade klockan fem i morse av att jag glömt släcka lampan och lagt undan boken, minns inte ens att jag läst en enda rad :P och så skönt att kunna sova hur länge som helst när man behöver det. Så idag gick jag inte upp förrän vid elva ^^ tog en promenad och satte mig sen i soffan med frukostskålen och tittade på filmen "hämnden" (: Otroligt bra film och vilken bra start på en ledig dag!

Idag är jag faktiskt ledig för nästa kurs börjar inte förrän i morgon :) Med förkylning och trötthet är jag välförtjänt av en ledig dag med bara film och mys :D men att kratta löv är också avkoppling så jag var ute och kratta det mesta och ska ut igen med mamma nu när hon kommit hem och ta det sista (:



 

Ovido - Quiz & Flashcards