Alla inlägg den 8 november 2011

Av Sofie - 8 november 2011 17:00

Nu är det dags igen :D efter lite paus och vila över en helg efter avslutad kurs och inlämnad tentan så drar nu nästa kurs igång! Tredje och sista kursen för denna terminen. Tiden bara rusar iväg och det är bara tio veckor kvar på denna terminen!


Livsfaktorer och folksjukdomar!
Introduktion och lite mjukstart med föreläsningar om rökning och hälsans bestämningsfaktorer. Känns verkligen inpirerande, intressant och spännande :D Än en gång ser jag framemot en ny kurs och bara längtar efter att få dyka i böckerna, haha!

Leta, leta och leta böcker på nätet och förhoppningsvis har jag hittat de jag behöver till bra priser (: och om jag inte hittar dom än så har jag biblioteksexemplaren att läsa i så länge - det gäller att gardera sig ^^

Ovido - Quiz & Flashcards