Alla inlägg den 13 november 2011

Av Sofie - 13 november 2011 22:00

Morgon och frukost med pappa, Milo och Lillebror Rasmus (:

Satte mig med böckerna ett tag efter frukosten och försökte förstå mig på Epidemiologi och få en hyfsad koll över vad närmaste veckan kommer inefatta! Efter nån timmes plugg tog jag äppelpaj-fika-paus och pluggade en liten snutt tilll innan det var dags att göra sig klar :)

Fars dag idag ju :D och Milo kom med det fantastiska förslaget att se bio! Så Pappa, Rasmus, Milo och jag åkte iväg och såg Tintin i 3D!! Så himla bra och en perfekt Fars dag :D Tintin är dessutom ett urbra Pappa-minne för mig sen jag var liten, vi tiitade alltid på Tintin filmer hos pappa!!

Åt middag tillsammans och körde sen pappa bil hem till mamma :P där pappa tog tillbaka bilen! Men skoj att få köra lite när jag inte har egen bil, passa på när tillfälle ges!

 

Ovido - Quiz & Flashcards