Alla inlägg den 10 november 2011

Av Sofie - 10 november 2011 21:30

En hel dag med bara Biomedicin :) Det är riktigt intressant faktiskt, nu så här när jag kommit in i det!
Av att bara läsa på schemat att vi skulle ha Biomedicin gjorde mig först lite orolig och jag hade inte riktigt koll på vad det var. Men att lära sig hur kroppen fungerar, hur den är uppbyggd, vad den behöver och påverkas av är riktigt spännande!

Efter en hel dag 9-15, och egentligen skulle vi sluta 16 så var jag ganska trött i huvudet! Hade tur som fick åka bil med Andreas hem som skulle på samma håll precis samtidigt som jag kom fram med tåget så jag slapp åka buss (: Passade på att läsa lite till nu när jag var hemma mycket tidigare än jag tänkt och skyndade sen iväg till dansen ;D

Skönt att komma ifrån böckerna på kvällarna och verkligen göra saker som är roligt - dansa är det bästa :D Roliga danser nu och snart sitter dom ordentligt!


Ovido - Quiz & Flashcards