Alla inlägg den 28 november 2011

Av Sofie - 28 november 2011 22:49

Många gånger är det ett gott tecken att bloggen emellanåt är lite dåligt uppdaterad :) har inte riktigt fått in nån rutin och det går lätt i vågor. Men vad gör väl det, det ska vara roligt och jag skriver när jag känner för det och när det finns plats!

Och många gånger är det faktiskt så att när det händer som mest så skriver jag som minst (: hihi!

När det börjar bli kväll är hela rummet fyllt av kaffekoppar, böckerna ligger lite varstans och pennor på alla möjliga ställen, det enda som jag hela tiden har med mig eller har koll på är datorn, för den har jag bara en av :p det är så det ser ut efter en hemstudie dag!  

Eller kanske rättare sagt en statistik dag! Det är inte helt, eller alls lätt med statistiken faktiskt :/ hmm, men lite nya klartecken känns det som att det blir efter varje gång jag dyker i de där böckerna så jag hoppas att det lilla som jag förstår åtminstone stannar kvar!

En ny dag i morgon att se framemot! (: godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards