Alla inlägg den 6 november 2011

Av Sofie - 6 november 2011 20:14

Jag borde känna mig tröttare än tröttast med tanke på vilken bra fest det blev igår och hur lite jag har sovit i natt (: men tröttheten har inte riktigt kommit ikapp mig förrän jag satt mig här. Skulle klicka upp en bild och upptäckte att jag nicka till och höll på att somna :P verkligen trött känner jag nu!!

Hela ansiktet kliar av isolering från dagens besök hos Ina och Jonas mitt i all renovering :D Åkte ut för att hjälpa till så gott jag kunde och fick lära mig att spackla! Och bar sen en massa isolering och bräder: En härlig dag ute på landet hos goa vänner (: Fanns inte såå mycket att göra så jag hjälper gärna till fler gånger! Men mellan jobben fanns det tid för mysig fika, god lunch och massa prat. En perfekt söndag när man är lite trött, då hinner man liksom inte känna efter att man är trött förrän man väl sätter sig ner och håller på att slå huvudet i skärmen :P

hahha, så nu ska jag lägga huvudet på kudden och sova tills jag vaknar :D

Ovido - Quiz & Flashcards