Alla inlägg den 25 november 2011

Av Sofie - 25 november 2011 23:30

Påväg till tåget sprang jag inom på min "student-vänliga-favorit-butik" - Ö&B :P och handlade med mig en hårfärg hem! Kom innanför dörren här hemma, slängde i färgen (slingorna) i håret och inte alls på det sättet som man egentligen skulle, men det kände jag inte för så jag hoppades på det bästa istället :D tryckte på play-knappen till jullåtarna och färgade naglarna röda!

Håret blev klart lagom tills naglarna torkat och tja, det blev inte riktigt som jag tänkt mig men jag känner mig nöjd ändå och i annat fall vänjer jag mig väl (: det blir som det blir när det inte blev som det skulle ^^ Hann precis bli klar innan jag sprang iväg till bussen!

Väl framme med bussen möttes jag upp av sötaste flickorna - Ann och Sara :D Vilken mysig kväll, att träffas vi tre! Och vilken kväll det blev, vi hade supermysigt och trevligt hela kvällen! Det kändes verkligen inte som att det var år sedan vi satt tillsammans, kommer iofs inte ihåg när vi sågs alla tre sist men det spelar ingen roll för det var superskoj att träffa dom båda och tillsammans!! Hoppas på fler Ann-Sara-träffar <3

    

En mumsig middag med färsfyllda paprikor som Ann gjorde strålande goda och bär-yoghurt glass till efterrätt :D och inte ska det glömmas att nämna att även glögg och pepparkakor ingick i kvällsfikan!

Av Sofie - 25 november 2011 11:45

Jag känner mig så lättad och glad! Fick reda på resultatet av den senaste tentan idag. Den har verkligen oroat mig och jag kände mig uppenbarligen alldeles nervös och mer nojig än jag trodde. Jag kollade först betyget på nätet innan jag hämtade ut tentan och när jag fått veta hur det gått så blev jag alldeles skakig och varm i hela kroppen (: Med ett leende på läpparna hämtade jag ut tentan där det stod - väl godkänd i högra hörnet!

Ovido - Quiz & Flashcards