Alla inlägg den 11 november 2011

Av Sofie - 11 november 2011 11:15

Jag var bara tvungen :P att ta en bild på mig själv denna dag - 2011-11-11 när klockan slog 11.11
Ingen bra bild alls, men det bjuder jag på bara för att jag tog den just då :D
Här är jag med Tjockaste halsduken för det var lite kallt i klassrummet.

 

En liten stund i skolan med lite mer biomedicin (: en sväng på ÖB och hem för lite mer plugg och lite fix inför kvällen! Bjöd in en hel drös och skickade ett spontant sms till alla blandade härliga vänner för att ha lite filmkväll :D många var redan upptagna, lite synn men får nog prova en annan gång med lite mer framförhållning :P
Men det blev mysigt ändå :D Vi blev iaf fyra styckern och fick sett två filmer och hade viktigast av allt - en bra kväll tillsammans, tack söta ni!!

Ovido - Quiz & Flashcards