Alla inlägg den 14 november 2011

Av Sofie - 14 november 2011 22:20

Nu ska jag lägga huvudet på kudden och läsa de sista sidorna i "Kungens rosor" av Moa Martinsson (:

Lite avkoppling och lite bloggande efter en dag fylld av läsning. Jag har bara läst och läst och läst, en himla massa. Med en liten paus i mitten där jag tryckte in en efterlängtad jogginrunda :D och en senare paus - promenad med mamma! <3

Nu är jag alldeles trött och har en alldeles full vecka framför mig med fyra dagar i skolan, mycket mer läsning, uppgifter och helst av allt ska det fastna också :) men förhoppningsvis har jag så mycket epidemiologi och statistik i huvudet nu att några poletter kommer ramla ner i morgon :P haha!

Sweet dreams!

Av Sofie - 14 november 2011 21:11

Fullrulle överallt och ingestans :P

Mitt uppe i allt, familj, vänner, skola och allt vill jag hinna med och helst lite till :D
Men ibland räcker inte tiden till men jag finner mig i stunden och nöjer och njuter av det!

Så det har blivit allt för lite tid för att hinna skriva, vissa saker får man helt enkelt bara låta bli för att hinna nåt annat istället. En liten uppdatering? Ja varför inte (:

Ovido - Quiz & Flashcards