Alla inlägg den 3 april 2011

Av Sofie - 3 april 2011 22:30

En skön sovmorgon blev början på min söndag!
Jag älskar att sova :P Och att framförallt sova tills jag vaknar av mig sjäv!


Vaknade och mornade mig i soffan tillsammans med älsk innan jag stekte lite pannkakor till frukost (: Gjorde mig klar och satte igång att baka en american apple pie och koka egen vaniljsås som jag hade med mig till mamma på kvällen!



För på kvällen promenerade vi hem till mamma där vi blev bjudna på Revbenspjäll med potatis och grönsaker :D Såå himla gott och som jag älskar det! Jag tror att Revben är något av det godaste jag vet! Jag har sagt till mamma att jag så gärna ville att hon skulle laga det till mig så vi blev egentligen ditbjudna förra gången jag var hemma men då blev det inte riktigt med plats så det blev denna gången istället :D den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge - så sant så!

En mysig kväll och när solen gått ner traskade vi hemåt, såg lite tv och packade det sista inför morgondagen innan vi sa godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards