Alla inlägg den 11 april 2011

Av Sofie - 11 april 2011 19:30

Jag är superdupernöjd med min klocka :D lila och fin!

 


Löppass:
5 minuter rask gång
25 dubbelhopp
2x25 Knälyft
2x25 Hälsparkar
3x10 Knäböj
3x10 Utfall
20 minuter löpning
5 minuter rask gång

Det kändes helt okej att springa idag trots en mage som bråkar (: jag börjar bara bli lite knäpp på alla de här backarna :P Det kvittar var man springer så går det antingen nerför eller uppför och värst är uppför när jag i vissa backar känner att jag trampar och trampar men kommer ingen vart! Och nåt som gör mig riktigt irriterad och som stör när jag springer är allt mega äckligt hundbajs som ligger överallt :S Man vågar inte släppa blicken från var man sätter fötterna och stegen blir helt ojämna av allt zick-zackande mellan skiten.. blää! Längtar efter mina rundor där hemma ^^

Av Sofie - 11 april 2011 19:13


Jag är så trött på detta!
Det känns som att hur jag än gör så är det alltid något.
Och att jag försöker göra så mycket men det hjälper inte

Jag vill bara att det ska bli bra och slippa!
Dumma dig, dumma mage!  



Av Sofie - 11 april 2011 19:02

På måndagarna brukar jag städa och det gjorde jag idag också! När jag var klar med det så gav jag mig ut på dagens löppass (:


Har suttit i solen och jag vet inte riktigt var tiden tog vägen :P att tiden kan gå så fort när man bara solar sig! Är verkligen supernöjd med solkrämerna som jag köpte :D Pratade med mamma en stund mitt i solningen (: Hämtade barnen och har lagat mat och nu sitter jag här på sängen och funderar på att ta en promenad innan jag ska snart prata lite med pappa!


Det är bara en vanlig dag
en dag som alla andra
Det är så det ska va
Ingen dag är en den andre lik

Ovido - Quiz & Flashcards