Alla inlägg den 9 april 2011

Av Sofie - 9 april 2011 22:11

  Även idag har vädret varit helt fantastiskt soligt och varmt :D MIn solhörna!

Jag körde till cavanne idag också för att köpa ytterligare en solkräm med faktor 15. Kom fram till att det var bättre att börja med lite högre och sen gå sakta neråt för att skona kroppen och huden och inte påfresta den för mycket! Var inom H&M en snabb sväng också och kollade in lite sommarkläder (: Jag har verkligen inga sommarkläder här :/ Det är lite varmt att gå i långbyxor och långärmat. Även leggings är för varmt :P Så jag tror att jag är så illa tvungen att köpa någon enstaka klänning eller så för att kunna ha något att ha på mig :D Det kan verka som att det är en dålig ursäkt till att handla kläder, men faktiskt så har jag inga större planer på att göra det egentligen och behöver inte för jag har en massa sommarkläder hemma men nu känns det faktiskt som att det behövs! Men hann inte med att köpa något idag så får se om det blir av en annan dag.

Och visst kan man behöva kläder ibland? :) Det är inte bara något som är kul, det är också något som behövs!

Passade Maxime efter min tripp till Cavanne och passade på att sola lite grann medans han vilade middag ^^ Och mitt i solningen fick jag en efterlängtad pratstund med älsk <3 Sen tog vi en promenad ner till affären för att handla mat till kvällen, men puh så varmt det var och tungt med vagnen full med Maxime, mat och grillkol :P

Ätit grillat med grekisk sallad och pratat med sötaste mamma (: nu ska jag avsluta lördagen med en Latte Matiaccho och lite thailändsk frukt som jag fått i present!  

Av Sofie - 9 april 2011 21:17

Upp och hoppa och ladda energin med en banan (:
Sen gav jag mig av till ValVital för att vara med på ett mage-ben-fitness-pass! Jag har varit där en gång tidigare, det var då jag vaknade och inte kunde gå :P Men hoppas på att jag ska kunna göra det i morgon! Det är lite olika övningar från gång till gång men med fokus på mage- och benmuskler (: Det är riktigt bra tempo och det var faktiskt tufft idag! Kände att jag var rätt slut i benen efter denna veckan men körde på så gott jag kunde iaf :D Härligt att komma igång och börja dagen med ett träningspass!


   

Ovido - Quiz & Flashcards