Alla inlägg den 4 april 2011

Av Sofie - 4 april 2011 21:14



 

En lugn morgon - gjorde mig klar, pussa och väckte älsk och stängde väskan sen körde snälla älsk mig till Hyllie där jag tog tåget vidare till Kastrup. Jag kom precis i lagom tid till att checka in och gå igenom säkerhetskontrollen innan det var dags för boarding! Det är skönt när det flyter på och vänte tiden blir kort och ändå inte stressigt, jag var nog i det senaste laget ^^
Det känns alltid lite tomt att åka ifrån mitt "hemma" och jag saknar det mycket!

Att flyga med allt vad det innebär med tåg, väntetid, in-checkning, boarding. säkerhetskontroll osv känns nästan som att åka buss numera! Med andra ord - det känns ganska enkelt och jag vet hur det funkar. Det är bara det att det tar lite längre tid och kräver mycket väntetid men annars är det ju enkelt!

Så jag är alltså tillbaka i det franska landet nu efter ännu en fantastiskt underbart skön hemma - helg! Efter lite försening så lyfte flyget och nu sitter jag här i sängen och ska snart sova! Har packat upp och gjort iordning, ätit med familjen och deras kära mormor som är på besök, pratat med älsk <3 Ringt och gratulerat sötaste Ina och nu småpratar jag med mammsen!

Så i morgon ska jag berätta om hur fantastisk min helg har varit!
Jag längtar redan till nästa!

Sov gott <3

Ovido - Quiz & Flashcards