Alla inlägg den 8 april 2011

Av Sofie - 8 april 2011 21:15



Har letat som en galning efter en solkräm med någon annan faktor än 50 och idag lyckades jag slutligen hitta en! Valde en med faktor 6 och när jag sen skulle betala så tittade expiditen skräckslaget på mig och sa: "du vet om att detta är en 6a? Ska du använda den?" Jag svarade att det visste jag och att ja, jag ska använda den! Då tittade hon förvånat på mig igen med stora ögon och sa "MEN DÅ BLIR DU JU BRUN!! Ska du inte ha en med 50?" :P Haha nää, jag svarade att det skulle jag verkligen inte    för jag VILL bli brun :D crazy! Jag är iaf glad att jag slutligen hittade vad jag sökte ^^

Det är mörkt ute och klockan är nio men termometern står på 21 grader :) Hur varmt har det inte varit innan idag då :P Tog mitt morgonpass, passade maxime lite grann men stora delar av dagen har jag ägnat åt att sitta i solen! Vilken otrolig värme (:

Har precis pratat med älskling några ord <3 längtar hem och till honom!

Av Sofie - 8 april 2011 09:05

Har precis vaknat och sitter här med en banan i handen :) Ska fylla på bensinen i kroppen med lite banan och sen ge mig ut på dagens löppass! Klockan är bara strax efter nio och det är redan 12 grader och strålande sol :D så det gäller att passa på att springa innan det blir för varmt!

Idag består passet av:

5 minuter raskgång
2x25 Dubbelhopp
2x25 Knälyft
2x25 Hälsparkar
2x10 Åsnesparkar
3 stegringslöpning
10x30 sekunder löpning med maxfart med 30 sekunder rask gång emellan!
5 minuter rask gång

Laddad :D Nu kör jag!

Ovido - Quiz & Flashcards