Alla inlägg den 22 april 2011

Av Sofie - 22 april 2011 07:23

Nu börjar det närma sig avresan!

Det har inte blivit särskilt många timmars sömn men just nu känner jag mig inte särskilt trött, mest orolig, nervös och spänd! Ända tills jag somna kunde jag inte hjälpa att jag inne i huvudet spelade upp en massa tänkbara och otänkbara scener på vad som skulle kunna hända på vägen hem!

Om bara ca tre timmar är det dags att lyfta (: men innan dess så finns det flera olika steg att klara av! Känner mig orolig över mina bagage, jag hoppas och håller verkligen tummarna för att det ska gå som det ska! När dom väl har blivit incheckade är det bara själva flygningen och hämtningen av väskorna kvar att oroa sig för sen är jag i land!!

Har packat allt det sista nu, det är bara datorn kvar och den ska packas alldeles så fort jag är klar här :) Kommer att svettas ihjäl på hemresan :P kommer ha två tjocktröjor, poncho, två ytterplagg och under det en massa linnen - allt för att få det med mig hem ^^

Nu är jag snart hemma!

Ovido - Quiz & Flashcards