Alla inlägg den 26 april 2011

Av Sofie - 26 april 2011 23:00

  Borta bra men hemma bäst!

Jag är hemma och här tänker jag stanna!      
I fredags kom jag då äntligen hem! Efter en hel del klydd och meck så kom jag slutligen fram till hyllie där pappa plockade upp mig och sen har helgen, påsken, tiden och dagarna bara sprungit iväg med alla och allt både inombords och runtomkring!

Tiden har verkligen susat iväg de senaste dagarna, mestadels för att det har varit helg och påsk men också för att det har funnits mycket käsnlor och tankar kvar och mycket att göra (: 

Vill skriva och berätta mer om allt som hänt de senaste dagarna men just nu är jag för trött efter att ha sprungit en hel dag på stan och sökt en massa jobb ^^

Det viktigaste av allt är trots allt att JAG ÄR HEMMA!
Det känns otroligt skönt, bra och härligt. Jag känner verkligen att jag har gjort rätt och även om det blivit som det blivit så är jag enormt glad för att jag är här där jag är nu! Jag är lättad och glad :)

Hem ljuva hem

Ovido - Quiz & Flashcards