Alla inlägg den 12 april 2011

Av Sofie - 12 april 2011 21:52

    


  Längtar längtar längtar

hem till bara dig
du finns alltid i mina tankar
men är ändå så långt bort så jag
längtar längtar längtar

hem till bara dig

Av Sofie - 12 april 2011 21:26

 Molnen har bäddat in himlen hela dagen och vinden har skenat över gräs och träd som en skock med vildhästar!



Soligt och varmt i flera, flera dagar och plötsligt står molnen och vinden här.. Då blir man lite ledsen! Och på något sätt så när det vackra vädret finns så njuter man i fulla drag men tänker aldrig, inte jag iaf att det kommer att ändras, det ska stanna! När det sen bli sämre så önskar man bara solen tillbaka!

Hade tänkt att ännu en dag njuta av solen, ta med kameran ut och ta lite bilder på allt som slagit ut, grönskan, knoppar och blommor! Men det blev inget med det. Förhoppningsvis är solen tillbaka snart (: Hade tänkt att ta en lång promenad men har inte kännt för det. Så det blev en inne dag idag även om den friska luften alltid är uppiggande trots väderlek! 

Det känns som att magen och jag är på väg att bli vänner igen :D känner mig ganska trött av allt illamående och så, så nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen och läsa lite ur "Hon som bar skamen" tills ögonen ger vika!

Av Sofie - 12 april 2011 21:10

Jag hade lite sovmorgon i morse :) Sover som bäst på morgonen och det är inte helt fel att sova en stund extra när man har möjlighet! Var verkligen supertrött och orkade nästan inte öppna ögonen ^^

Tillslut kom jag upp och då försvann dagen i ett nafs! När det blev eftermiddag förstod jag inte riktigt var dagen tagit vägen. Inte för att jag sov så länge :P jag var iaf uppe vid 10. Men som man brukar säga, tiden går fort när man har roligt och det jag mesta dels gjorde under dagen var att först prata en god stund med Helene och därefter en stund med mamma (: och tiden går verkligen fort när man bara pratar, har mycket att prata om och småpysslar samtidigt!

Ovido - Quiz & Flashcards