Direktlänk till inlägg 12 april 2011

VIndar

Av Sofie - 12 april 2011 21:26

 Molnen har bäddat in himlen hela dagen och vinden har skenat över gräs och träd som en skock med vildhästar!



Soligt och varmt i flera, flera dagar och plötsligt står molnen och vinden här.. Då blir man lite ledsen! Och på något sätt så när det vackra vädret finns så njuter man i fulla drag men tänker aldrig, inte jag iaf att det kommer att ändras, det ska stanna! När det sen bli sämre så önskar man bara solen tillbaka!

Hade tänkt att ännu en dag njuta av solen, ta med kameran ut och ta lite bilder på allt som slagit ut, grönskan, knoppar och blommor! Men det blev inget med det. Förhoppningsvis är solen tillbaka snart (: Hade tänkt att ta en lång promenad men har inte kännt för det. Så det blev en inne dag idag även om den friska luften alltid är uppiggande trots väderlek! 

Det känns som att magen och jag är på väg att bli vänner igen :D känner mig ganska trött av allt illamående och så, så nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen och läsa lite ur "Hon som bar skamen" tills ögonen ger vika!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 1 april 2012 17:37

Jag har verkligen ett stort frågetecken innanför pannbenet idag! Vad kallas det som är mittemellan idéspruta och idétorka?!Om man har en massa ideér, tankar och förslag men man kan inte komma fram till något vettigt överhuvudtaget. Jag hittar inget s...

Av Sofie - 31 mars 2012 23:15

Stök i mitt kök (: välkommen till min tre-rätters lördagen den sista mars 2012 ^^Att ta lång tid, fixa och dona för att sedan överraska och låta andra smaka - det tycker jag är rolig matlagning! Förrätt: Basilika glaserade morötter med lime&ingefär...

Av Sofie - 30 mars 2012 17:15


I det stora, gamla och vackra huset med högt till tak och ett väldoftande kök skulle det denna fredag vara tjejkväll (: I den mysigt, varma matsalen hälsades vi välkommna av värdinnan och slog oss ner kring det gröna bordet! Där vi stannade resten av...

Av Sofie - 29 mars 2012 16:45

till en början var det bara på insidan nu är smärtan både synlig och känslig för beröringIbland, vissa dagar, gör det mer ont än andra dagarSmärta är en del av livet och kommer så förbliDet är tungt att tänka och känna, ta emot ett besked och förstå ...

Av Sofie - 28 mars 2012 19:40

Sveriges Mästerkock :D Mitt enda favorit- och mest omtyckta tv-program! Och idag är det FINAL :D Såå spännande och jag kan knappt bärga mig! Josefine eller Sigrid?! Det är frågan och jag kan inte alls bestämma mig för vem jag verkligen tycker ska vin...

Ovido - Quiz & Flashcards