Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Sofie - 1 februari 2011 16:45

Vaknade upp efter första natten i frankrike sen jag kom tillbaka! Jag sov gott och var nog ganska trött efter att ha åkt hemifrån igen. Det tar liksom mentalt på krafterna. Det känns iaf bra att vara här igen samtidigt som jag självklart längtar mycket hem. Hemlängtan och saknaden finns liksom med hela tiden (:


Jag hade en lugn ledig dag, tittade på film, gick en promenad, tittade lite i franska böckerna och bara gjorde sånt som föll mig in! Det kändes skönt att vara ledig och bara vara för mig själv lite (:


Hämtade barnen efter skolan och lekte en stund när vi kom hem innan det lagades mat och åts (:


Pratade med älskling i telefonen på kvällen eftersom att internet i funkade! Det är bra att det inte är så himla dyrt att prata i mobilen. Det känns tomt om det blir långt mellan gångerna när jag pratar med älsk <3 Det är värt mycket att bara prata!

Ovido - Quiz & Flashcards