Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Sofie - 3 februari 2011 16:45

 Upp och hoppa tidigt för att fixa frukost, väcka barnen och få iväg dom till skolan! Det är inte helt lätt att komma in i allt och beräkna hur lång tid allt tar (: men vi kom i tid och allt gick bra!


När jag kom hem igen gav jag mig ut på en joggingtur i det fina vädret! Jag var ganska trött efter gårdagen, och en lite orolig natt. Med tanke på att jag var ensam med barnen under natten så somnade jag nog inte riktigt ordentligt av oro för att de skulle vakna och att jag inte skullle hör dom. Så jag vilade mig lite på dagen och läste en hel del (: Ibland undrar jag hur det är att vara förälder egentligen :P just det här med att vara trött. men jag tror att man växer in i det då på ett mer succesivt sätt än som barnvakt liksom!


Hämtade barnen efter skolan (: lekte, fixade mat och åt och därefter kom mamma Ingrid hem! Jag tog det bara lugnt på kvällen!

Ovido - Quiz & Flashcards