Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Sofie - 15 februari 2011 22:45

I tisdags blev jag väckt av en liten pojke som skulle säga hejdå för att åka till dagmamman och av en liten flicka som jag skulle passa på förmiddagen (: Vi fikade lite och klädde på oss, sen spenderade vi resten av vår tid på förmiddagen åt att leka med Barbi ^^ lekte själv en massa med Barbie när jag var liten, det är mysigt och i det stora hela så handlar det mest om att byta kläder och kamma hår!

Resten av dagen ägnade jag åt att plugga på min franska! Kände att jag körde fast lite och rörde bara ihop en massa :S man kommer nog till såna punkter lite då och då men förhoppningsvis släpper det igen - repetera, repetera och repetera så reder det sig (:

Hämtade barnen efter skolan (: lekte med Barbie lite till och lagade mat!

På kvällen pratade jag med underbaraste älskling på skype! Det är verkligen guld värt att kunna prata lite då och då i veckorna! Tänker så på dig <3 Längtar efter att få komma hem till dig, bara se dig och ta dig i famn!

Ovido - Quiz & Flashcards