Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Sofie - 23 februari 2011 23:57

Haha, hittade precis denna! :P Lite skoj!

TÄNK OM . . . alla företag skulle tillverka kondomer:

 

FELI kondomer: Gör det goda godare
FROSTIES kondomer: Den väcker tigern i dig
GEVALIA kondomer: När du får oväntat besök
NOKIA kondomer: Connecting people
OLW kondomer: För att du älskar det goda
CARLSHAMNS kondomer: Gott, gotti gott gott
McDONALDS kondomer: Livet har sina goda stunder
LIBERO kondomer: Det känns tryggt
LÄTTA kondomer: När du bestämt dig
VICKS kondomer: Extra starka, extra friska
STATOIL kondomer: Det du behöver när du behöver det
PEDIGREE PAL kondomer: Rekomenderas av ledande uppfödare
GINSANA kondomer: Orka mer
GB-GLASS kondomer: Jag och min Magnum
LORÉAL kondomer: För det är jag värd
MARABOU kondomer: Mmmmm....
GORE-TE kondomer: Guarantied to keep you dry
YOGGI kondomer: Nya smarriga smaker i fin förpackning
ERICSSON kondomer: It´s all about communication...
MICROSOFT kondomer: Where do you want to go today?
AHLGRENS kondomer: Det enda stället att stoppa dem är i munnen
PRINGLES kondomer: Once you pop, you can´t stop
BLÅ BAND kondomer: Smaskens till sista slicken
WHISKAS kondomer: Om katten själv får välja
VIA DIREKT kondomer: Kan jag hjälpa till med något?
PRIPPS kondomer: Styrkan sitter i smaken
MER kondomer: För goda att kolsyras
NICORETTE kondomer: Hjälper dig att klara det
PENTIUM kondomer: Det är tekniken som gör det
ALWAYS kondomer: En renare och torrare känsla
RED BULL kondomer: Ger dig vingar

Av Sofie - 23 februari 2011 23:44

   Sitter jag på planet :D och 7,5 av dom ska jag förhoppningsvis sova :P


Min tisdag och onsdag har försvunnit i raketfart!


I tisdags så ägnade jag hela dagen åt att sitta vid datorn och plugga på min franska! Jag fick riktigt mycket gjort och det känns jättebra så att jag slipper ha det kvar till senare i veckan (: Tog en liten paus i mitt pluggande och pratade lite med älsk! Hämtade barnen på skolan på eftermiddagen, lekte lite och lagade mat sen fortsatte jag med pluggandet lite till innan jag la mig! Och trots att det inte är fullmåne längre så kunde jag inte alls somna :/ så när jag vaknade till min onsdag så var jag alldeles jättetrött.


Men upp och hoppa för det var dags att jobba (: Frukost med barnen och efter all påklädning och lite film for vi till dansen! Lunchade, vilade till en film och åkte iväg och handla (: Däremellan har vi lekt lite då och då! Resten av kvällen har jag packat och förberett så mycket som möjligt inför min hemresa i morgon :D
Längtar!


Nu ska jag lägga huvudet på kudden och verkligen försöka sova!
Om tolv timmar lyfter planet och om mindre än 24 är jag hemma :D


Hur mycket är allting värt?

Ovido - Quiz & Flashcards