Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Sofie - 7 februari 2011 20:15

Jojomensan igår tog en ny vecka, vecka 6 sin början! Det är inte klokt vad tiden den bara går, jag kan inte förstå att det är en vecka sedan jag var hemma!

Igår hade jag fullt upp hela hela dagen :D Jag började dagen med att sköta mina sysslor och när jag var klar med det så gav jag mig ut på en liten träningsrunda! Har gjort upp ett litet träningspass som jag ska försöka köra några dagar i veckan (: det är lite roligare att ha lite mer att göra än att bara lua runder ^^

Jag skyndade mig att bli klar efter min träning för att ringa till min fantastiska vän Helene :D Som alltid så är det så roligt att prata med dig, så givande, uppmuntrande och glädjande. Och med tanke på att vi lyckades få ihop en samtalstid på tre timmar så säger det ganska så mycket om att det deffinitivt inte är tråkigt att prata med Helene!!

Efter samtalet skyndade jag iväg till skolan i den härliga vårsolen :) termometern visade som mest 30 grader i solen igår!! Helt fantastiskt :D Hämtade barnen och såg lite film innan vi åt tsm. Och sen efter maten lånade jag bilen och körde till Lusanne för att prova på att sjunga lite i kören där (: det var väldigt trevligt! Jag blev först alldeles förskräckt när den första människa jag såg, såg ut att vara i 80 årsåldern. Så jag tänkte NEJ shit vad gör jag här men som tur var så var hon ensam om att hålla den åldern :P 

Hann prata en snabb liten stund med älsk men inte mer än så! Känner att jag saknar dig otroligt mycket <3 Jag kan få såna där älskling-ryck när jag känner att jag vill bara träffa dig NUNUNUNU meddebums! Såna ryck kunde jag få även innan men då visste jag att jag skulle få träffa dig på kvällen och nu dröjer det flera dagar! Hoppas att vi kan pratas mer än annan dag (: Saknar dig!  

Ovido - Quiz & Flashcards