Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Sofie - 16 februari 2011 22:15

Som alltid så var ju barnen lediga igår när det var onsdag (: Vi hade en "vanlig" förmiddag med frukost, film, dans och promenad som flöt på fantastiskt bra! Vi var i god tid, ingen stress, glada miner och väldigt trevligt!


Efter lunch satte jag mig vid datorn och pratade en snabb stund med sötaste älsk! Tänker på dig <3 Gav mig ut på en joggingrunda (: hade egentligen tänkt att springa två varv för att vara lite extra flitig ^^ men kände mig alldeles kall och frös efter ett varv så det kändes inte som en god ide!

Bänkade mig vid datorn för att plugga, plugga :P känns som att det är det enda jag gör nu på min lediga tid. Det känns som att jag lär mig mycket och att jag har koll på det jag ska kunna, då är det värt att lägga mycket tid. Men samtidigt är det tråkigt att inte hinna med så mycket annat. Längtar hela tiden efter att kunna i lugn och ro fördjupa mig i min bok ^^

Lagade morotspannkaka på kvällen :) som vi åt tillsammans när barnen och mamma Ingrid kom hem efter att ha varit iväg hela eftermiddagen! Jag har kommit på att jag tycker verkligen om att laga mat och vill bara lära mig mer och mer om olika ingredienser, rätter, kryddor, sallader och koksätt (:

Fortsatte med franskan och pratade en låång stund med mamma på skype :D vi säger alltid att vi inte behöver prata så länge denna gången och att det inte ska bli så sent men ändå lyckas det bli så :P tycker iaf mycket om att prata med mamma!

Ovido - Quiz & Flashcards