Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Sofie - 14 februari 2011 23:37


Idag är det ju
Alla Hjärtans Dag!



Idag har jag tänkt lite extra-extra mycket på alla dom där hemma som jag tycker så mycket om. Bara tänkt på er, undrat hur ni har haft det, hur era alla hjärtans dag sett ut, om ni haft det bra och om ni smakat nån choklad ^^
Det är så mysigt med alla hjärtans dag - med allt fint som finns och själva tanken med att uppmärksamma kärleken! Det görs ju visserligen dagligen men en dag då alla gör det. Hade inget hellre velat vara hemma hos min stora kärlek en dag som denna! Jag har tänkt på dig hela dagen och så gärna jag velat vara hos dig! Och att det dessutom är en av våra dagar idag också! Jag tänker på flygande jakob och på choklad <3

Hoppas ni alla haft en hjärtligt bra hjärtedag!

  

Av Sofie - 14 februari 2011 23:29

Idag har det verkligen varit fullt upp, från morgon till kväll!
Men det är skoj tycker jag, när det händer mycket och framförallt som idag - när jag känner att jag hinner med allt som jag hade tänkt och det med goda marginaler. Då känns det bara roligt och bra att göra mycket när jag har fått gjort allt som jag tänkt mig (:

Jag startade dagen med min nya favorit och mycket tidkrävande sysslesättning - att plugga franska! Det är mycket att plugga och 20 timmar i veckan låter inte så mycket men det är ganska mycket faktiskt i praktiken! Sen tog jag mig för att städa lite och springa en runda. Åkte iväg och handlade lite mat och avslutade handlingen med en typisk fransk mc donalds burgare - alltså ett typ baguettbröd med burgare, sallad och en rockford-ostskiva! Smakade gott och inte alls så mycket mc donalds (:

Cyklade en runda och handlade en alla-hjärtans-dag bukett till familjen (: strök lite tvätt och ritade tillsammans med barnen innan jag började med maten! Och efter att vi ätit körde jag iväg till Lusanne för att sjunga i kören och nu sitter jag här och ska alldeles snart lägga huvudet på kudden!

I natt sov jag mer gott än på länge (: hoppas att jag gör det i natt också!
Natti natti! 
 

Ovido - Quiz & Flashcards