Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Sofie - 13 februari 2011 23:15

Igår vad det marknad i Divonne (: Precis som det är alla söndagar här!
Jag flummade runt på datorn, och pluggade franska innan jag gjorde mig klar och tog cykeln ner till stan för att gå en sväng och trängas bland allt annat folk och hundar på gatorna och titta lite på marknaden! Jag tog ingen lång sväng men lyckades förälska mig i en finfin väska som fick följa med mig så det är jag mycket nöjd med ^^ Det är lite mysigt att gå där och titta, det är en fin marknad tycker jag!

Jag fortsatte att plugga när jag kom tillbaka efter min tripp (: passade lille Maxime en liten stund. Vi var ute och lekte på gården bland traktorer, bollar, spadar och alla djur som tydligen säger vovovov allihopa oavsett om det är en katt, hund eller kossa :P 

På kvällen kom det lite gäster hit så det bjöds på pizzabakning för barnen och jättegod mat för oss vuxna! Det var en trevlig kväll!
Och innan jag kröp ner och la mig för en god natts sömn så pratade jag lite granna med mamma och älskling <3 saknar er!

Ovido - Quiz & Flashcards