Alla inlägg under juli 2011

Av Sofie - 26 juli 2011 13:08

Lyssnar på radio när jag morgonpromenerar och i morse spelades den här låten med Jill Johnson. Fantastiskt fin!



Av Sofie - 26 juli 2011 11:15

  
Vaknade i morse av att en liten solstrimma letade sig in mellan persiennerna :D Så glatt och härligt att denna solgulaSOLIGAsol äntligen tittar fram!!

Hoppad upp ur sängen och gav mig direkt ut och mötte denna dag i solens sken!

Av Sofie - 25 juli 2011 19:45

Jag älskar lax (: Det är nog det som jag alltid tycker är lika gott!
Så till kvällsmat lagade jag Ugnsbakad vitlöksfylld lax med en ljummen potatissallad med fäskpotatis!

 

Av Sofie - 25 juli 2011 18:45

Dansa zumba :D man blir väldigt glad och pigg av att dansa zumba!

Denna måndagen fick jag dansa utan Annelie :/ kändes lite tomt att gå dit själv! Men man blir glad av det ändå, av gemensakpen och musiken!

En av alla bra låtar :D

Av Sofie - 25 juli 2011 14:00

Hade messat Lisa på morgonen om hon hade lust att se film (: så jag blev så glad när hon ringde och frågade om jag fortfarande ville se film :D Det gjorde min dag roligare efter min gnutta tråkighet! Cyklade dit och kröp upp i soffan hos Lisa med massa kuddar och tittade på filmen "Babel". Den var riktigt bra! Vissa delar av den var lite småkonstig och jag förstod inte riktigt varför de delarna var med egentligen för de hade inte behövts men sammanfattningsvis var det en mycket bra och spännande film!



En mysig filmstund så där en måndag med bästate Lisa (: Mysigt!

Av Sofie - 25 juli 2011 12:30

Hur segt som helst att komma upp ur sängen när klockan ringde vid nio! Hade visserligen inga säskilda planer och med det fortsatte tråkiga vädret kunde jag lika gärna legat kvar men vill ändå komma upp och få ut nåt av dagen (: Morgonpromenerade i rask takt genom den blöta och för dagen ganska kalla skogen! Så nu är jag kom hem igen hoppade jag i mysigaste tjocktröjan och burra upp mig i soffan och såg första avsnittet av skilda världar ^^ 

Hade faktiskt lite tråkigt så där på förmiddagen! Det är alldeles jättesällan som jag tycker att jag har tråkigt, kunde liksom inte komma på vad jag skulle göra. Så jag tog tag i lite "måsten" :P sorterade papper och lite sånt! Ett ypperligt tillfälle. Och mitt i allt ringde Lisa :D När man väl kommit på nåt att göra kommer man på en massa och en massa händer!

Av Sofie - 24 juli 2011 20:28

Weii, minns dagen för tre år sen när jag klarade mitt körkort :D Vilken prövning, vilken dag och vilken glädje!! Och många fler år ska det bli (: Tut Tut!

 

Av Sofie - 24 juli 2011 18:45

Åkte hem till Sandra en sväng idag (: En mysig pratstund med massa prat, skratt, vaniljhjärta och tv-spel! Provade spela nintendo med supermario som man hade när man var liten, haha superskoj men lite svårt faktiskt :P Tack för en trevlig söndagsträff :D

  Godaste vaniljhjärtat tog heelt slut ;P

Ovido - Quiz & Flashcards