Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Sofie - 2 mars 2011 23:34

Ojojoj vad klockan tickar iväg, allra helst när man som mest hade velat att den stod stilla en stund så att man för en gångs skulle kunde gå och lägga sig i god tid och ändå hinna med lite på kvällen (:

Idag har jag varit hemma med båda barnen hela förmiddagen! Vi hade lite planer på att ta en promenad i stan men vädret var inte så inbjudande till det och vi ville hellre stanna kvar i leken och fortsätta leka, så det gjorde vi :) När vi sen satte oss för att äta lunch så tänkte jag - oj vad tiden har gått men har vi gjort egentligen alla dessa timmar? Svaret var LEKT ^^ Ibland är det alldeles tillräckligt och inte alls BARA. Det är både roligt och lärorikt :)

Efter lunchen såg vi film och hade det lungt och sen blev jag ledig för dagen (: Jag hade planerat för att springa en runda men eftersom att här var en "element-gubbe" som höll till i badrummet så ville jag helst inte duscha när han var där och helst inte låta bli att duscha efter att ha sprungit så jag struntade i det och tog en promenad iställlet (:

Har läst ut den grymt bra boken "flickan som lekte med elden" idag och den slutade så spännande så jag har redan börjat på nästa och sista boken i triologin och den ska jag fördjupa mig i nu tills jag försvinner in i sömnen ^^

Helt ärligt, jag är ledsen men jag vet faktiskt inte..
Det är en gåta

Ovido - Quiz & Flashcards