Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Sofie - 5 mars 2011 18:22

Grannarna till min au-pair familj har också en au-pair som är jämngammal med mig och idag kom hon över och frågade om jag hade lust att åka med henne och en till på en liten tripp och bara snacka lite (: prata engelska :P hmm.. helst inte men det är alltid kul att umgås med folk så följde gärna med! Och ju mer man pratar dessto mer flyter det på :) vi åkte en sväng till köpcentret-cavannes och därefter tillbaka till stan och satte oss UTE och tog en kaffe :D Härligt väder och superskönt att sitta ute! Jag kunde iaf göra mig förstådd och prata en hel del på min knaggliga engelska :P hoppas att den blir bättre ju mer jag pratar!

Av Sofie - 5 mars 2011 12:15

I morse åkte jag med Ingrid till ett träningscentrum som finns här i närheten där vi gick på ett arobicpass med intriktnning på träning av rumpa, mage och ben! Det var ritkigt roligt och alldeles lagom utmanande (: Jag tycker det är bra när man får känna att man får kämpa lite för att klara sig igenom hela passet och precis så var det! Och det var till och med så att jag blev lite besivken när det väl var dags att stretcha :P Hade gärna tränat lite till!
Så nu är det bara att vänta och se hur benen mår i morgon :D

Av Sofie - 5 mars 2011 10:00

En trevlig hel dag med barnen (: lek, pannkakor på restaurang, lite film, semlor, cykling och tillsist middag med hela familjen! Så när kvällen kommer så var jag ganska trött! Jag pratade en ganska lång stund med mamma på skype och efter det somnade jag!

Jag vet inte så mycket vad som händer i helgen :) och det är ganska skönt! Jag känner mest för att ta det lungt, bara vara och göra det som känns roligt just för stunden!

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards