Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Sofie - 24 mars 2011 22:15

Eftersom att jag kände mig febrig, hängig, hade ont i hals och öron så fick jag möjligheten att vara ledig på onsdagförmiddag när jag egentligen brukar ha barnen fram till lunch! Det var verkligen jättesnällt av Ingrid att erbjuda mig att kunna vara ledig och vila (: och det gav mig mycket!

På onsdagen sov jag tills jag vakna och hade bara en alldeles lugn dag! Satt i solen och läste (: Pratade med älsk lite då och då! Alltid uppmuntrande att prata med honom <3 Jag la barnen på kvällen och pratade lite med mamma! Min torsdag var precis lika lugn, om inte lugnare (: Läste en massa och latade mig i den härliga sommarsolen! Det är verkligen hur varmt som helst och alldeles jättehärligt :D Hämtade barnen och hade dom hela kvällen med bad, mat, saga och lite nattning!

Känns skönt att ha vilat upp mig lite och jag tror att förkylningen försvinner fortare om man tar det lite lungt ett tag!

Ovido - Quiz & Flashcards