Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Sofie - 12 mars 2011 13:23

Gottisdagen är här :)

I morse hade jag tänkt och jag var på väg att gå på den där franska träningen som jag var på förra veckan också :) Den var verkligen superbra även om jag hade ont i lilla benet efterråt, men jag tänkte ge det en ny chans och förhoppningsvis utan aj!

MEN allt det där fick förbli tankar :P för när jag kom till träningscentret så kom jag på att jag hade glömt pengarna :/ Blää på det1 Jag som längtat så och verkligen peppat inför den här träningen! Det blev alltså ingen träning - tråk! Körde tillbaka och ställde bilen och tog en joggingrunda istället!


Har skypat med mamma och nu har jag väntat på Sarah i snart två timmar :P för att åka till Lusanne, jag får väl se om det förblir tankar av det också eller om vi kommer dit!

Ovido - Quiz & Flashcards