Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Sofie - 11 mars 2011 22:09

   Jag känner en stor längtan!

Det är nu bara en vecka kvar tills jag åker hem igen! Jag saknar älsk, många andra och mycket! Emellanåt händer det så mycket så jag knappt hinner tänka men innerst inne känner jag alltid en saknad av "mitt hemma" <3

Efter nu två veckors intensivt arbetande känner jag mig en aning trött och ser framemot två dagars ledigt och massa tid att lägga på vad jag helst själv vill och känner för, det är värdefullt!

Vad som också är värdefullt är att prata med underbaraste älsk <3 Vilket jag gjort alldeles för lite den senaste veckan. Såå mycket jag saknar dig och att få prata! Jag önskar att det helgen erbjuden en pratstund till oss!

Av Sofie - 11 mars 2011 22:04

Det känns som att den här dagen har varit väldigt lång! Har ingen aning om varför men så här när dagen börjar ta slut så kan jag inte förstå vart den tog vägen. Visst är det lustigt!

Det har varit en heldag med barnen, lekandes en massa både inne men framförallt ute :) solen har varit på strålande humör ^^ och värmt upp till 15 grader!Underbart att känna våren närma sig - jag bara älskar vår! Hade barnen fram till fyra, gav mig ut på en liten jogging och sen vid sex-tiden tog jag över barnen igen (: efter fem portioner mat var så sover de nu gott i sina sängar!



Ovido - Quiz & Flashcards