Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Sofie - 10 mars 2011 22:39

Japp det har varit torsdag hela dagen idag :) Ända från det att jag vakna till nu när jag snart ska gå och lägga mig!

En händelserik dag (: har haft barnen hela dagen, badat, lekt, bakat, haft picknick och cyklat! Det har varit en himla rolig dag och det känns väldigt bra! Vi har med glatt humör hunnit med att göra allt vi velat och planerat för utan att ha stressat ett endaste dugg ^^ det är så det ska vara!

Lagade mat till familjen och sen tog jag bilen till Lusanne för att träffa de andra svenska au-pairerna en liten stund (: och nu är jag hemma igen! Känner mig lite trött efter de här roliga men intensiva dagarna så jag ska bara mumsa färdigt på min kiwi innan tänderna ska borstas och denna männska ska sova (:

Fick ett sånt där underbart sprudlande älskling-ryck idag <3 Saknar dig så mycket! Längtar efter att få prata mer med dig och att snart ses igen!

Ovido - Quiz & Flashcards