Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Sofie - 21 mars 2011 21:30

  


Tillbaka i Frankrike!


Hade en otrolligt lång och lugn morgon där hemma, innan jag tog bussen! Stannade uppe när jag hade pussat på älsk när han skulle gå till jobbet och gjorde mig klar med en gång! Så jag hade gott om tid att bara ta det lugnt och packa det sista! Hade mycket tid på Kastrup också så jag strosade omkring lite på taxfreen innan boarding! Den taxfree butiken är mycket större och roligare än den i Geneve :P Att resa med Easyjet nu kändes precis som att resa med SAS, för nu visste jag hur det funka (: Framme i Geneve blev jag upphämtad av Ingrid. Vi hämtade barnen och sen blev jag avsläppt i huset medans de for och handla!


Orkade inte med att packa upp så jag satte mig ner med en kopp te och boken i handen! Helt slut efter resan och förskräckligt ont i halsen :/ Pratade med mamma på skype och la mig tidigt för att se lite film och förhoppningsvis somna! Mitt i filmen ringde älsk (: Pratade lite till och såg klart filmen innan jag somna!


Borta bra, men hemma BÄST!
Man vill inte vara någon annanstans än hemma när man inte mår bra!


Den här helgen har jag verkligen känt att jag har varit ledig och varit hemma (: och kunnat göra eller inte göra det som jag kännt för just där och då! Jag har verkligen haft toppen-helger de andra helgerna som jag har varit hemma också (: Dessvärre har de nog var av ett för stressigt och späckat slag! Så nu tror jag att jag ska försöka hålla mig till den lugnare varianten :) Känns som att jag kan njuta mer av min visstelse hemma och bara ha det bra :D att möjligtvis ha något litet bestämt men mestadels öppet!

Ovido - Quiz & Flashcards