Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Sofie - 22 mars 2011 20:05

Jag bokade flyg idag för att jag ska åka hem den 22 April och vara hemma ända till den 1 Maj :D Men guu så dyrt det är att boka över de datumen!! Är det för att det är påsk tro?    Det var inte det lättaste att hitta direkt flyg, de flesta flygresor skulle ta mer än 11 timmar och då mellanlanda någonstans på vägen. Och de flesta direktflyg skulle kosta mer än 3000 kr/person!!

Men tillslut lyckades jag få tag i ett direktflyg på rätt datum, lagom tider och det billgaste jag kunde hitta! Dock inte billigt, den dyraste resan hittills men nu är det bokat iaf :D

Av Sofie - 22 mars 2011 19:53

I morse när jag vaknade i morse kändes det som att någon hade kört över mig med en traktor och trykt ner en stor kaktus i halsen på mig :S Trots att jag sovit mer än ca tio timmar och vaknade utan att ställa klockan så kände jag mig totalt utslagen och matt!

Men men, dagen och livet går vidare ändå :D Bara i lite lugnare och mer orkeslöst tempo! Jag såg lite film och försökte muta min hals-kaktus med lite te och halstabletter. Bestämde mig sen för att gå ut och ta emot solskenet och lite frisk luft så jag tog en liten kort promenad och satte mig sen i solen under en filt med min bok! Stannade ute i solen resten av dagen och bara vilade på och under en filt på gräset, slumrade lite mellan raderna när jag läste lite bok och lite utb.kataloger

Hämtade barnen och gjorde lite mellanmål och därefter har vi bara sett på film tills Ingrid kom hem! Sitter på rummet nu och ska förhoppningsvis skypa lite (:

Lugna dagar, som denna, är bra!
De är behövliga vid orkeslösa dagar och förkylning!
Men också stressande och frustrerande att inte orka allt man skulle vilja!

Längtar mycket!

Ovido - Quiz & Flashcards