Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Sofie - 17 mars 2011 23:33

Har precis pratat en stund med underbaraste <3 samtidigt som jag packat allt!
För imorgon ÅKER JAG HEM :D ingen är gladare än jag :P :D längtar alltid lika mycket och känner mig alltid lika lycklig för det!  Längtar efter min kommande lugna helg i mitt hemma :D

   Idag har jag pulat lite på en egen skapad hemlis ^^ hihi!

Det har varit tråkigt vårväder idag :/ ingen inspiration till att gå utanför dörren när det bara regnar! Men det passade mig bra att stanna inomhus mestadels för att få klart mitt lilla projekt, städa lite, tvätta och läsa en stund (: Spang en runda när det var lite uppehåll! Härligt att höra fåglarna. När det vår-regnat i sverige så luktar det alltid så friskt och gott men här luktar det inte alls så, inte idag iaf. Luften känns mer tung och kvallmig!

Handlade lite till hushållet här och även en del som jag ska ha med mig hem i helgen :) Det blir alltid mer än vad jag tänkt mig, hihi! Hämtade barnen efter skolan, fika lite, lekte och såg film innan föräldrarna kom hem (:

Nu ska jag hoppa i pyjamasen och krypa ner för i morgon ringer klockan 6! Är inte van vid så tidiga mornar längre :P Natti natti!

Ovido - Quiz & Flashcards