Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Sofie - 19 mars 2011 19:15

En härligt lung lördag här hemma (:


Upp och hoppa tidigt på lördagen för att få med mig allt och cykla Hairdo för att bli fin i håret :D Och jag blev supernöjd (som alltid)!


Handlade lite bröd och bullar efter klippningen och styrde cykeln mot mamma :D Så härligt att komma hem till mamma och veta att jag ska vara där hela dagen och bara småprata med mamma! Fikade och färgade håret på mamma och avslutade dagens "mor-och-dotter-mys" med chokladprovning och apertiff från frankrike ^^


Till kvällen hade jag och älsk handlat en hel massa och begav oss hem till älsks mamma för att äta jättegod fondue :D Det är verkligen supergott och framförallt mysigt tycker jag! Att sitta där och småprata lite och vänta på maten lite då och då! Vi hade en trevlig kväll (: Så mätta och trötta när vi kom hem!





Ovido - Quiz & Flashcards