Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Sofie - 20 mars 2011 19:30

Efter en sömnlös natt vaknade jag upp till en morgon av väldigt ömande hals, frusenhet och täppt näsa! Blä på att bli sjuk och känna sig dålig :/ Det var inte alls vad jag hade tänkt bli nu när jag var hemma!
   Jag tror faktiskt att anledningen till att det bröt ut nu var nog faktiskt att jag just var hemma och hade en sån lugn helg, jag har helt enkelt slappnat av totalt och då har kroppen gett efter! Jag ska deffinitivt ha fler lugna "hemma-helger" MEN utan att bli sjuk!

Hade sovmorgon med älsk och tog det bara alldeles lugnt och skönt! (: Vilket var ungefär detsamma som att jag förflyttade mig från sängen till soffan och fortsatte sova lite där! Samlade kraft och tog mig ner till Konsum för att handla lite som jag skulle ha med mig till Frankrike. Jag blir lite så där frustrerad när jag känner att varken kropp eller knopp hänger med i vad man varken tänker eller gör och allt går bara extremt långsamt när man inte känner sig så bra. Men så får det väl va när man bestämt sig för att handla trots feber och så! Kom hem med lite frukost och fikade med älsk lite innan vi sjönk ner i soffan igen för att tv-titta och vila (:

Vilade mest hela dagen! Var hemma hos mamma en sväng och packa väskan! Älsk var fantastiskt snäll och stod för matlagningen så att jag kunde vila lite (: Lyx! Underbart att få den upppassningen när man behöver det! Skönt att bara vara hemma <3 Vill vara kvar! 

Det har varit en massa mysig och bra helg! <3 Vill stanna kvar i den här helgen! Saknar den redan innan jag hunnit lämna den!

Ovido - Quiz & Flashcards