Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Sofie - 15 mars 2011 16:15

En säng för längesen!


Jag var inte hemma förrän vid ett på natten efter ost fonduen så på tisdagsmorgonen kände jag mig jättetrött! Och det dumma är att jag vaknar alltid när barnen är uppe och på väg till skolan men tänker att jag kan sova en liten stund till bara men det är hur dumt som helst har jag kommit på för när jag väl somnat om är det lönlöst och omöjligt för mig att ta mig upp sen - tusen gånger tröttare :P och hela dagen satt tröttheten kvar!

Tog mig iaf för att stryka lite, betala lite räkningar, mejla, förberedde maten och andra små mindre ansträngande viktigheter (: Känns bra att ha gjort något vettigt även om jag kände mig supertrött! Hämtade barnen och fikade i solskenet på vägen hem (:


Kvällen spenderade jag i den supermysiga fåtöljen med datorn i knät - skypa med mamma och älsk hela kvällen :) samtidigt som jag satt och kikade runt en massa på olika goda, kuliga och påskiga recept!

Ovido - Quiz & Flashcards