Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Sofie - 2 juni 2011 14:00

Det är en röd dag idag - det är den andra juni!


Och eftersom att det var en röd dag så var ju alla lediga :) Jag hade bestämt mig för att jag ville sova tills jag vakna eftersom att jag var så trött efter onsdagens alla händelser (: Och jag sov verkligen jättegott den natten!


Älskling väckte mig och vi bestämde oss direkt för att ta en sväng hem till våra mammor ^^ hihi! Så utan frukost men på med kläder körde vi först hem till älsks mamma en stund (: och då tog hon bort stygnen på Andreas efter operationen :S hu, ser läskigt ut och jag tycker att det ser ut som ett hajbett :P


Sen körde vi hem till min mamma en sväng (: älsk stannade en stund och körde sen hem. Jag stannade och åt frukost med mamma och sen solade vi hela dagen ^^ Förrutom att träffa mamma och bror varje dag så är det trädgården hos mamma som jag saknar mest av allt nu när jag inte bor där - Friheten att kunna gå rakt ut från huset i den lummiga vackra trädgården!

Ovido - Quiz & Flashcards