Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Sofie - 10 juni 2011 17:45

Idag tar Martina studenten :D


 

Så jag skulle såklart dit och fira tillsammans med henne! Jag slutade klockan tre så jag hann inte till utsläppet på skolan. Jag bytade om och piffade till mig lite ^^ sen körde jag hem till pappa där de flesta gästerna redan var och väntade på Tina!


Och efter lite hungrig väntan så kom Tina äntligen tutandes och sjungandes :D Det bjöds på smörgåstårta och massa skratt!! Hela kvällen var trevlig med mycket prat, skratt och lite musiktävling på slutet :)


Sen bestämde jag mig för att köra hem. Var ganska trött efter hela den här veckan och jag hann inte vara vaken så mycket här hemma innan jag kände att ögonen föll ihop.


Tråkigt nog så har alla studenter som jag varit bjudna till krockat.. :( De har allihop tagit på Tisdagen eller Fredagen men jag har bara kunnat gå på två av dom!
Hoppas att alla studenter har haft härliga dagar och lyckade studentdagar :D Minns själv min dag med stor glädje men kan dessvärre inte förstå att det faktiskt är fyra år sen!

Ovido - Quiz & Flashcards