Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Sofie - 3 juni 2011 18:45

En sådan här dag som kallas för klämdag (:

Vi hade egentligen planer på att åka och storhandla men som vi brukar göra så ändrade vi på de planerna :P så när älsk körde iväg på andra ärenden stannade jag hemma och pysslade lite! Även denna dag var vädret på ett mycket bra humör :) Jag la mig och solade en liten stund innan jag handlade en liten blomma och var hemmaom hos mamma en sväng!


 

Gjorde mig fin inför kvällen för idag tog SjukSyster Nina sin examen så då var det dags för examens fest minsann :D Traskade dit med mamma och älsk och det blev en riktigt trevlig kväll med massa trevligt folk och oroligt god mat!


Tyvärr så mådde jag inte alls bra senare på kvällen :/ men inte pga av drickan utan antagligen av nåt annat.. så halva kvällen fick jag ligga och vila! Men fick sällskap lite då och då av framförallt Syster Ninas Syster ^^ och fick pratat en del iaf (:

Ovido - Quiz & Flashcards