Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Sofie - 22 juni 2011 20:30

Dags för första midsommaruppvisningen :) Gick hem till mamma efter jobbet och bytade om där innan jag och mamma gick tillsammans till uppvisningen som vi skulle ha för byns äldsta ^^


Det är alltid lite knaggligt på första uppvisningen tycker jag :P Inte direkt nervöst men lite osäkert och så men det gick bra ändå (: Skyndade mig hem när vi dansat klart, cyklade en sväng och handla och sen lagade älskling hans goda pasta :D Mums! Jag hjälpte också till lite grann men mest med att hacka och diska :P


Det är lustigt med älsklings pasta, för jag kan vara sugen på den alla dagar i veckan men just den dagen vi ska äta den är jag inte sugen på det längre ^^ knäppt!


Nu väntar en hel massa dagar - tors, fre och lör med fler midsommaruppvisningar (:

Ovido - Quiz & Flashcards