Alla inlägg den 25 juni 2011

Av Sofie - 25 juni 2011 17:30


 


Ännu tröttare än på morgonen klädde jag mig ändå i dräkten för att åka med på den sista midsommaruppvningen i Torna Hällestad Kyrka (: LIte träning innan med spelmännen, lite fika och slutligen dans i kyrkan under gudtjänsten! Det är ju alltid lika skoj att träffa alla igen! De allra flesta lite trött efter midsommar ^^ Jag höll nästan på att somna under gudtjänsten :P Så jag tyckte det var rätt skönt när det var slut och få komma hem igen.


Hade en alldeles välbehövlig och lugn kväll med älskling (:

Av Sofie - 25 juni 2011 14:15

Så mycket sömn blev det inte för min del när vi kom hem från midsommarfirandet :P När vi kom hem, hämtade vi en liten hund som behövde badas och sen helst skulle torka så mycket som möjligt innan vi gick och la oss med tanke på att hon helst vill sova i sängen på huvudkudden ;P Tosa!


 


Så lilla Lea fick följa med hem här och hoppade så klart upp i sängen och tog halva 1.20 sängen. Klockan halv fem gick vi och la oss och klockan sex blev ja väckt av en kissig hund :P Upp och promenera! Och sen en liten stunds vila innan det var dags att gå upp och lämna tillbaka Lea och köra värsta omvägen till havet för att hämta min lillebror (:


Så hela dagen kände jag mig lagom trött och seg efter en knapp natt tillsammans med en lite blöt och kelig hund ^^ Hon är himla söt och go!  

Ovido - Quiz & Flashcards