Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Sofie - 5 juni 2011 19:00

Älskling hämtade mig på bröllopet när jag var klar med all disken :P Jag tror att jag stod och diska mellan klockan 21 och 23, hahha men det var det värt (: Och sen var jag med på festen en liten stund innan jag åkte hem!


Vi sov hemma hos Andreas mamma för att vi passade lilla hunden Lea över natten och då är det lättast att sova där (: så när jag vaknade tog jag med mig Lea ut på en morgon promenad i skogen och sen fortsatte dagen lika lungt hemma tsm med lilla vovvsingen ^^


Åkte sen iväg och storhandlade på eftermiddagen :) Vi tog det lite föör kungt så vi kom iväg ganska sent och var båda två ganska trött och hungriga och det är inte bra att kombinera det med att handla :P haha, men vi klarade det ^^



 

Handlade lite gott kött som älsk hittade på en riktigt god marinad till och åkte hem till hans mamma på kvällen igen och grillade och åt jordgubbar :D Det är sommar det!!

Ovido - Quiz & Flashcards