Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Sofie - 11 juni 2011 18:00

Soovmorgon :D haha! Ja, jag älskar helgen och dess sovmorgon!

Även om jag inte sover särskilt länge, eller ja inte så länge som jag gjorde för några år sen så är det ändå så skönt att kunna sova tills man vaknar. Älskling väckte mig vid tio och berättade att han skulle äta frukost och då ville jag gärna äta tsm med honom, det är mycket mysigare att äta frukost tsm (:

Vi hade bestämt oss för att bara ha en lugn dag och vara hemma (: Ett mycket bra beslut! Jag tror att vi verkligen behövde det båda två, vi är hemma ganska lite båda två i veckorna och har under den senaste tiden inte haft så många timmar tillsammans!

Men till skillnad från älskling så har jag ganska svårt för att sitta stilla när vi bara är hemma och jag finner ingen vidare ro i det! Jag säger inte att det ena är mer rätt än det andra. Utan saken är nog den att jag känner mest lugn och välbehag i att göra sånt som jag känner för att göra just för stunden samtidigt som älsk känner detsamma av att mest sitta still ^^ alla är vi olika! Och det bästa är ju om man får göra det man helst känner för och ändå kunna vara tillsammans <3

Så jag ställde mig i köket och hackade lite grönsaker och rev ost som jag skulle frysa in (: Och när jag var klar med det kom mamma hitom och så gick vi iväg på ett litet smyckeparty en stund där det fanns jättefina handgjorda smycken! Och söta mamma köpte ett par örhänge och ett armband till mig (: Tack <3

Fortsatte min lugna hemma-dag med att stryka och diska lite :P och sen lagade vi gottig lördagsmat, blev proppmätta och slog oss ner i soffan och blev trötta :) En

Ovido - Quiz & Flashcards