Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Sofie - 18 juni 2011 19:47

Att jag åkte till stan idag var för att handla med mig denna fantastiskt goda middag med hem :D SUSHI! Fikan med Sandra blev ett stort plus på stadsbesöket :D  Så precis innan jag tog bussen gick jag bort till Wasabi i Lund som ligger på Lilla Gråbrödesgatan mellan typ stationen och dommkyrkan, där jag hämtade min lilla pick-away (: Och nu ligger sushin i magen ^^

Av Sofie - 18 juni 2011 16:30

Jag började denna härliga lördag med att stryka :P hahha, kan en lördag börja bättre?! Det kändes iaf skönt att få undan den lilla stryk-högen som legat och väntat och blivit ännu skrynkligare (:

Bestämde mig för att svänga hemom till mamma och sen vidare med bussen till stan :D Och jag hade sån tur att Sandra med kort varsel hade tid och lust att ses över en snabb liten pratstund med lite fika ^^ Ibland kan det vara lika värdefullt att ses de små stunderna!!

  

Ovido - Quiz & Flashcards