Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Sofie - 13 juni 2011 20:54



Finns det något bättre att lyssna till än vackra texter om kärleken..

Av Sofie - 13 juni 2011 20:49

Nu har jag sommarkortet :D och kan åka med det redan från onsdag och ända fram till den 15 augusti! Jag var lite rädd att korten skulle vara slutsålda och det är ju toppen om man kan börja använda det redan på onsdag när det börjar gälla så min snälla mamma ställde upp och köpte det till mig idag eftersom jag hade det så tajt mellan jobb och zumba (: Tack söta mamma!

Så nu får och kan det bli många bussresor i sommar :D

Av Sofie - 13 juni 2011 20:29

Tog cykeln direkt från busshållplatsen när jag kom från jobbet och cyklade till badet där jag skulle träna zumba med Annelie ikväll :)

Jag har aldrig provat på zumba innan så jag såg verkigen framemot det och var väldigt nyfiken på hur det skulle vara!! Och det var ungefär som jag hade förväntat mig (: Inspirerat av olika danser, med tempo och takt :D härligt!! Och det är ju jätteskönt att kunna träna ute i den friska luften nu på sommaren. Så det lär bli zumba fler måndagar!

Ovido - Quiz & Flashcards