Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Sofie - 27 juni 2011 16:34

En ny vecka har vaknat!

Från och med denna veckan har jag som det ser ut just nu inte mer jobb under sommaren! Det känns inte helt bra men samtidigt om jag ska vara ärlig lite skönt att vara  ledig så jag ska försöka se det som lite sommarlov och ändå göra en del nyttigheter när jag dräller här hemma ^^


 

Startade denna måndag med en häärligt lång skogspromenad bland fågelkvitter, nässlor, blomster och solsken :D Var hemma en stund efter det och sen begav jag mig hem till mamma för lite jobb - städa av och olja in trädäck (: Det tog sin lilla tid och efter en god stunds arbete var jag klar och kände mig nöjd med resultatet!


Och nu sitter jag här och latar mig :P Fick en tråkig släng av huvudvärk när jg kom hem så jag slog mig ner tillsammans med lite fika och har precis pratat lite med älsk (: nu ska träningskläderna snart på för snart är det zumba dags med Annelie :D

     Älskar denna natur och skogens alla under!

Av Sofie - 27 juni 2011 16:00

Förra måndagen, tänk att det är en vecka sen :P
Det har hänt en himla massa den här veckan som gått så genom att tänka tillbaka på allt så känns det som att det har gått mer än en vecka men samtidigt har det gått så fort att förra måndagen lika gärna skulle kunna ha varit igår - för det är så jag minns den, jag minns den som igår (:

Jag tog cykeln vid bussen när jag kom från jobbet, cyklade ner till byn och sa hej till bror och sen vidare till badet ^^ På badet hade zumban redan börjat när jag kom så jag letade upp Annelie och hoppade in i smeten och svängde med ;P hihI! Efter zumban bänkade jag och Annelie oss i soffan hos mig och såg Lotta på Liseberg :D snackade mest iofs! Så skoj  att ha tillbaka en "gammal" vän som du <3


 

Ovido - Quiz & Flashcards