Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Sofie - 9 juni 2011 19:00

MIn dag började med att klockan ringde halv fem :S hu, det är ganska tidigt! Jag tog en morgon promenad som jag brukar göra och gjorde mig sen klar för att åka till jobbet (: Det är ganska skönt att börja tidigt för att man vet att då slutar man tidigt också men när man väl slutar är man ju alldeles trött :P

Jag slutade iaf kvart över två :) och det är inte helt fel och framförallt inte om man har något planerat för då blir eftermiddagen lite längre (: och den här eftermiddagen åkte jag hem till min vän Helene!! Som vanligt pratade vi en hel massa om en massa och med de sötaste barnen :D såå kära! Fixade lite mat och åt tsm och hade det väldigt trevligt och pratade ända till kvällen tills jag gick ner för att ta bussen men passande nog kom älsk förbi då så jag kunde åka med honom hem ist :D


Och som alltid känns det inte som vi hunnit prata klart så jag fick ringa Helene på vägen hem för att det var några saker jag inte fått sagt ;P hihi!



Ovido - Quiz & Flashcards